torstaina, syyskuuta 23

Puhu poika puhu sun sanat on mulle pelkkää ilmaa.

Hyvää iltaa naiset ja herrat!
Ajattelin tulla kertomaan, että olen hengissä - vaikka siltä ei ehkä vaikutakkaan. :D Kuitenkin samaa vanhaa rataa menään (ja plaplaplaa). Ja kun ei ole mitään kerrottavaa niin tästä tulee aika lyhyt postaus. Plus, että pitäis lukea ruotsin YO-kirjotuksiin, koska ne on HUOMENNA.

Siitä ruotsin YO-kuuntelusta sain alustavasti 54/90, joten ihan tyytyväinen olen. Kovasti yritän nyt päntätä näitä ruotsin sanoja ja kielioppijuttuja päähäni. Muutaman tunnin päästä alkaa kyllä puskemaan stressi päälle koska kello on jo puoli kahdeksan. Voi ei. Pitäkää mulle peukkuja ja toivokaa, että se menee hyvin. :)

Anna mulle edes yksi kunnon syy
Koska en mä saanut sulta yhtään mitään muuta
Anna mulle edes yksi kunnon yö
Koska en mä saanut sulta yhtään mitään muuta

Sun ei tarvi kertoo miten hyvin toi sun kaavas toimii
Minäkin luulin hetken löytäneeni sisältöö sen alta
Puhu poika puhu se on ainoo mihin taidat pystyy
Mut seuraava sanas on korsi joka aasin selän katkaisee
Seitsämän sanaa sisältöä jota ei oo

Ei kommentteja: