perjantaina, syyskuuta 3

Wellwell, vihdoin sain aikaiseksi kirjoitella jotain. Mun elämässä ei ole sitten viimekirjoituksen tapahtunut YHTÄÄN mitään ja se syö todella paljon mun bloggailuintoa. Tahtoisin kovasti kertoa mun elämän kivoista asioista, mutta nyt kun mun elämässä on oikeestaan vaan toi lukio - mistä en edes kovin pidä. Hevoset olis se mistä tykkäisin kertoa, mutta niitä ei tällä hetkellä oikein ole mun päivissä. :/ Justina on laitumella vielä tän kuun loppuun, minkä jälkeen se on hyvällä tuurilla mulla vielä kuukauden ja sitten meidän melkeen kahden vuoden yhteinen taival katkeaa. Eetu on vielä kuvioissa, mutta senkin kanssa puuhastelu riippuu ihan sen omistajan aikatauluista.
Pohdiskelin tässä, että jos ottaisin III-tallista itselleni kuntoutettavaksi jonkun hevosen kun olis kova halu vaan vähän hoidella ja käppäillä. Kuitenkin päätin lykätä tätä ainakin ensi vuoteen, jolloin tiedän että mikä on tilanne Juden ja opiskeluiden suhteen. Oikeasti en nimittäin tarvitsisi tällä hetkellä mitään mikä vie aikaa.

Tää kouluviikko on ollut jotenkin masentava. Lukio ei ole innostanut mua yhtään. Kirjotuksiin en ole lukenut saatikka sitten tehnyt läksyjä. Ehkä pitäis vähän skarpata.. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen, että Ruotsi sujuu mulla nyt hyvin. Kielioppi on aika hyvin hallussa, ainoo vaan, etten osaa sanoja. No, pääasia että vähintään sen B'n kirjottais.

Oon ratsastanut Eetulla nyt ti, ke ja to. Tiistaina kävin lenkin ohella ratsastamassa. Vähän höntsäiltiin kentällä kun ei mulla ollut mitään kamojakaan mukana.
Keskiiviikkona Terho tuli mun mukaan ja otti vähän kuvia - joita on ohessa. Poni meni ihan semijees, joskin on vieläkin todella epätasanen edestä ja on hankala saada pohkeita läpi. Jätkä päätti myös vetää jonkun kiukkupomppusätkykohtauksen kesken kaiken. Siinä sitten mentiin hetki semmosta kenguruloikkimiskoikkimista sänkkärillä, kunnes sain sen rauhottumaan ja jatkamaan hommia. :D Olen kuitenkin tyytyväinen tähän ratsastuskertaan, joskin alkaa pikkuhiljaa nyppiä se, että vaikka kuinka yritän olla keventäessä suorassa niin silti aina joka kuvassa on tollainen vammainen könötys.
Eilen käytiin maastoilemassa ja hiittiksellä. Oli tooooosiii mukavaa. Ilma oli aika hyvä, joskin tuulinen ja Emppukin oli aika nätisti. Hiittiksellä se oli ihan superr ja tyksin sen laukasta. Hiittiksellä sen laukka menee enemmän eteen kun taas kentällä se enemmän ylös. Tuli semmonen fiilis, että vähän kun issikalla tai pikkuponilla laukkailis.


Omnomnom, nyt pieni minttuteehetki. <3 Vähän on nuhainen olo ja toivon että tää ei menis tästä pahemmaksi. Ja jos menee, niin tulis sitten ihan kunnon tauti kun aina on tätä pientä ärsyttävää nuhaa.

Song 08 - A song that makes you fall asleep

Tarvitseeko tähän edes sanoa mitään? Tunnelma tässä biisissä on vaan niin rauhallinen ja siihen kun yhdistää Titanic -elokuvan niin uni on jo lähestulkoon siinä. Ja ellei uni tule niin itku ainakin.

Ei kommentteja: