lauantaina, syyskuuta 11

Tuhlaajapojan kipinä itää nii mitä sitä uhmaamaan.

En anna muitten sanoo, mitä mä voin tehdä
Mä tiedän mistä tuun ja paikkani täällä
Mä nautin täysillä tästä päivästä
Se on jotain, mitä kukaan ei voi viedä
Mul on kaikki hyvin tänään (tänään)
Ei voi pilata mun päivää mikään (mikään)
Mul on kaikki hyvin tänään (tänään)
Se on jotain, mitä kukaan ei voi viedä.

Ja taas on niin hyvä fiilis, ettei mitään järkee. Tää päivä ei ollut mitenkään speciaali, mutta silti sitäkin parempi. Ei mulla ole mitään ihmeellistä kerrottavana, mutta voinen paljastaa että mun päässää liikkuu yhtä ja toista postattavaa ja ajattelin laittaa niitä tulemaan kunhan saan kunnon inspiksen kirjottaa ne. :p

Muttasiis, tänään oli the saappaiden koeajelu ja ne oli niiiiiiiiin hyvät. Mä en voi sanoin kuvailla kuinka hyviltä ne tuntu jalassa. Ainoona miinuksena on toi varren lyhyys, mutta ei se nyt niin paha ole, miksi sen pessimistin päässäni väännän.
Eemelikin oli tänään taas hieno. Itse en oikein jaksanut ratsastaa ja toisaalta ponikin tuntu siltä kun se olis ollut liimattu sinne hiekkaan. Kuitenkin laukat suju taas niin hyvin, että olen enemmän kuin todella tyytyväinen. Vielä kun pääsis kunnon kentälle vääntään niin olis kiva. Toi nykynen on kun aivan liian pieni ja aivan liian upottava.
Lopun kruunas rauhalliset ja rennot loppukäynnit maastossa. Jätkä vaan otti lunkisti ja oli tosi rentouttavaa - varsinkin kun se on maastossa aina vähän hömppä.

Seuraavaksi ajattelin alkaa kattomaan Reindeerspottingia, koska se on ollut aika paljon esillä nyt ja mua harmittaa etten oo katsonut sitä aikasemmin. En oikeestaan tiedä vielä, että mitä mä odottaisin siltä. Kai se on omalla tavallaan koskettava ja surullinen, mutta silti valistava.

Song 11 - A song that describes you

Hähää, tän kappaleen valitseminen oli kivaa. Moni suomiräppibiisi kuvastais mua aika hyvin. Tätä biisiä valitessani jäinkin kuuntelemaan musiikkia ja unohdin jatkaa tätä juttua - oho.
Tuhlaajapoika kuitenkin kuvaa mua hyvin. Rahaa on kun roskaa vaikkei oikeesti okkaan ja mitään ei oteta kauheen vakavasti, vaikka ehkä välillä pitäis.

Rahaa, massii, pätäkkää, tuohta,
Ne ei mulle tuota tänäänkään huolta,
Pelaan sillä mitä kertynyt on sukan varteen,
Pakkaan reppuun vaan just sen mitä mukaan tartten,
Ja nostan mankan olalle,
fiilis on ku suuntais Suomesta rantalomalle, yeah
Ja se on kingii se ku mä kuljen pallot pomppii niinku pingikses,
Ja ku istun aurinkotuolissa ja siin spiikkailen saisinko juomista niin,
Siit on huolet tiessään, en stressaa mihin vuodet viekään,
Suomee kierretään juoden tien pääl,
Eikä tällä menol nuori kuole vielä,
Mut mitä sitä katumaan teen sitä mitä haluan,
Damn, sä voit pitää sitä satuna mut...

Ei kommentteja: