perjantaina, syyskuuta 10

Tää on niille jotka kulkee jalat maassa, pää pilvissä.

Ja mä en suostu tupeloimaan, yks proffa pyys kauppakorkeeseen luennoimaan.
Ryysyistä rikkauksiin, elävä esimerkki. 2012 keväällä presidentti.

Uuumama, nyt on aaivan tykki fiilis. Tästä on hyvä alkaa viettämään viikonloppua.
Lukiopäivä nyt ei ollut mitenkään hohdokas, mutta siinähän se meni istuessa. Nyt viikonloppuna on aivan PAKKO skarpata ja alkaa lukemaan niihin kirjotuksiin, koska tiistaina on jo ruotsin YO-kuuntelu..

Kävin tänään taas vähän ratsastelemassa Eetulla ja se oli niiiiin hyvä ja superrr. Eilen kun meni ratsastelut aivan persiilleen niin tää onnistuminen tuntu vielä paremmalta. :) Ei tehty mitään suuria juttuja, vähän taivuttelua ja väistöä. Jätkä kuunteli tosi hyvin ja laukatkin meni parhaiten ikinä. Huomenna uudestaan ja toivottavasti menee yhtä hyvin.

Päivän toinen ilonaihe on se, että mun saappaat tuli vihdoin postiin ja ne on iiiihanaat. <3 Varsi sais olla ehkä inan pidempi, mutta pikkuvikoja. Odotan ihan täpinöissäni, että pääsen koeajamaan ne huomenna.

Ja kolmas, että huomenna juhlitaan!

Song 09 - A song from your favorite band

VAIKEE! Mulla ei ole mitään tiettyä lempiartistia, saatikka bändiä. Tykkään niiin monista yksittäisistä kappaleista, että on melko vaikea heittää mitään bändiä, jonka lähes koko tuotannon pitäisi miellyttää. Valitsin tähän kuitenkin Kymppilinjan, kun ne kappaleet mitä on siltä kuullut on ollut hyviä. :)

Song 10 - A song that no one would expect you to love


Jep, mä epäilen, että kukaan ei vois arvata mun edes pitävän tatusta. Mutta paljastan nyt salaisuuden; mä olen joskus ollut sen isokin fani. Koskaan mun fanittamiset ei ole mitään julisteinen ja kaman keräämistä, vaan semmosta hiljasta.
Mutta tää kappale ja not gonna get us on ihan rakkauskappaleita. Ne on vaan jotenkin niin koskettavia ja ihania. <3

Ei kommentteja: