perjantaina, huhtikuuta 15

Vapaa.

Tää on räplaulajan vapaapäivä
kukaan ei tarvitse minua tänään
tahdon omistaa itselle vuorokauden
unohtaa paineet ja kusipään maineen


Jebajee. Hommat suju liiankin täydellisesti ja sain järkättyä itselleni perjantain kokonaan vapaaksi! Lähdin siis jo eilen Ypäjältä kotiin, mutta olin kovin väsynyt postatakseni, joten tässä tuleekin loppuviikon tekemiset nättinä listana.

Tiistai-aamu alkoi pihaton merkeissä. Jostain kumman syystä tämä päivä on jäänyt hieman unholaan, enkä muista mitä silloin tehtiin. Oho.

Keskiviikkona oli kyvyt esiin -tapahtuma, jossa meidän HKT -ryhmä toimitti buffetin virkaa - eli buffet ja portinavaajat.
Aamu alkoi D-pihaton vuotiaiden pojujen väkirehuruokinnalla, jonka jälkeen mentiin hengailemaan II-talliin, koska kukaan ei kertonut, että olis saanut lähteä. Osa porukasta siisti ja puunas opiston kyvyt esiin -osallistujia ja me saatiin lopulta lupa lähteä. Puoli 12 oli radan rakennus ja buffetin pystyyn laitto. Sen jälkeen reilu tunti vapaata ja homma käyntiin.
Irtoypytykset tais loppua siinä seitsemän maissa. Itse olin buffetissa myyjänä oikeastaan koko ajan, joten en päässyt seuraamaan hyppäämisiä. Kylmä oli ja buffetti ei tuottanut voittoa kuin säälittävät 25e.

Torstai alkoi neljän B-pihaton orin ajamisella. Meidän porukka (minä, Hynde ja Terho) otti Tahvo nimisen ajettavakseen. Tahvo oli taitava hepo ja sen ajaminen oli ongelmatonta - joskin itse lähinnä kävelin kärryjen vierellä.

Iltapäivätunneilla oli jotain maatilan eläimistä opettavaa aihetta sekä tallin taloutta.

Tänään minulla on vapaapäivä, enkä aio edes vilkaista saatikka ajatella hevosia. Asia kostautuu hieman tässä postauksessa, joka on suorastaan surkea. Koittakaa kestää.

Hoksasin äsken, että minun on tehtävä hieman järjestelyitä kotona, sillä reilu viikko ja meikä on Tanskassa. :)

Ei kommentteja: