torstaina, huhtikuuta 22

Mä oon kaikkialla, sä et oo koskaan missään.

Huh kun onkin ollut kiirettä. Ihan harmittaa kun en oo ehtinyt ja jaksanut kirjottaa. Oon tehnyt niin paljon nyt kolmen päivän aikana, että tulis aaaivan järjetön stoori jos kirjottaisin kaikki tähän (ja hyvö jos edes muistan kaikkea..). :D
Lyhyesti kaikki päivät on mennyt hevosten parissa - ylläripylläri. Hyvällä tuurilla olen lähtenyt seitsemältä aamulla liikkeelle ja kotiutunut takasin kämpille siinä kahdeksan maissa. Ollaan touhuiltu pihattoeläinten kanssa. Sen lisäksi oon hoitanut sekä liikuttanut Justinan ja Eetun - joista jälkimmäinen on ollut ihan kökköpää omalla tavallaan. :D Toissapäivänä olin sen kanssa maastossa ja laikkailtiin yhden koelohkon sivua muutamaan kertaan. Yht'äkkiä tää herra päättää, että ei pysähdykkään. Yritin nätisti ja sitten kun pidätin kovemmin niin hyvä, ettei mies osu päällään mun naamaan (gramaanit ois ollu jees).. Siinä sitten mentiin about sata metriä hienoa pikkupikku laukkaa, kunnes kyllästyin ja kääsin ponin ympäri. Ja sitten jatkettiinkin tikitiki käyntiravia ja mun pylly teki kuolemaa.. :D

JA JES! Se Pantsu vastas vihdoinkin mun ja Johmin sähköpostiin. Jopa tervehdyksellä ja kolmella lauseella. :D Ehkä sillä oli kiire.. Suunnitelma on siis seuraava; mennään laivalla Tukholmaan, siitä junalla Lundiin ja sieltä joku sitten hakee meiät. En malttais odottaa, vielä about kuukaus. Kuulin tänään myös, että meidät on laitettu hommiin johonkin laatuarvosteluun tms. meidän työssäoppimista edeltäväksi lauantaiksi. SIIIS MITÄ VITTUA? Osa meistä lähtee jo tollon lauantaina reissuun ja suuri osa sunnuntaiaamuna. Miten hitossa opiston porukat kuvittelee, että me saadaan meidän kämppä tyhjäks tostanoinvaan - naps. ARG, en kyllä ole jäämässä.

Tänään oli huuuurjan pitkä koulupäivä.. :D Kahdeksan maissa aloteltiin pihatolla, mutta ei tehty mitään millekkään hevosille. Tainojoo, Terho ja Soppa pesi Rikun ja Enskan pyllyt.. Juulia ja Roosa kuskas pari paalia pihatoille sillä aikaa kun mä ja Repa putsattiin pihattohevosten kamoja. Aamupäivän tunnut olikin sitten siinä. Kahdentoista maissa käytiin tsekkaamassa, että kaikki oli pihatoilla kunnossa ja silleen.
Iltapäivälle oli merkattu puutöitä, mutta sekin kesti ehkä puol tuntia. Maalattiin muutama kavaletin ''pidike'' ja siinä se. :D Menin sitten hetkeks hengailemaan valjasverstaalle ja löysin sieltä mielenkiintoset kuolaimet.. Varmaan yli 30cm tönkkö vipuvarsinivel, oli aika hurjan näkönen. Sillä jos ei saa Suomen pahinta ryöstäjää kiinni, ni ei sitten millään. :D

Olen kovin laiska heppatyttö tänään ja pidän molemmilla hevosilla vapaapäivän, koska ei vaan innosta. Pian pitäis mennä syömään ja sitten vähän paijailemaan ja siistimään Justinaa.
Loppuillan varmaan lahnaan. Noei, aattelin mennä valjaskerhoon korjaamaan Juden meksikolaisista yhen pätkän ja alottamaan nahkasatulavyön tekoa.. Ehkä vois sen riimunkin tehdä valmiiks, mut nääh. :D

Huomenna pääsen kotiin, jees. Toivotaan, että nää lumet sulaa niin pääsen tulemaan autolla.

Ei kommentteja: