tiistaina, huhtikuuta 13

Mä osaan istuu hiljaa ja aloillaan.

Jipii, seitsemäs merkintä meneillään eli viikko täynnä! Kyllä tää tästä lähtee. Vielä kun sais kuvia muruista ja muusta mun elämästä niin ois oikke hjuva.

Tää päivä on ollut niiiiin tylsä ja pitkäsytyttävä, että huhhuh. Kaikenlisäks täysin heppa vapaakin, omg. Onhan nää lomat ja vapaat tosi kivoja kun pääsee kotiin ja silleen, mut en vaan koskaan keksi täälä mitään tekemistä shoppailun ja talleilun lisäks, hmh. Well, onneks huomenna pääsee takas Ypäjälle, jossa luvassa ois hurrjan Eemelin ratsastus ja riippuen ajasta niin vähän rakkautta Judellekin. <3

Heräsin tänään kello x ja jatkoin nukkumista melkeen yhteen, kunnes äiti alko jo vähän kiukustua ja sano että nouse jo! Lähdettiin - ylläripylläri - kaupungille. :D Ja tadaa, mukaan tarttu TAAS yhdet kengät - Uvexin 'lenkkarit'. No, näillä ei ollut hintaa kun 15e (ovh. 80e) että ei sen puoleen. Kierreltiin aikamme kauppoja ja yritettiin ettiä jotain hiiirmu isoa kassia mulle matkalaukuks. Semmonen onneks löyty Nurmelta, pitää vaan käydä joku päivä ostamassa se. :p Matilla on vissiin pieni pelko tän mun Ruotsin reissun suhteen - sulosta tavallaan. Mulla on vaan ittelläni kauhee ongelma että otanko mukaan saappaat vai sappaanvarret ja kengät vaiko molemmat? Olis nyt vaan jo se TO-info niin sais soiteltua sille Piialle ja vietyä asioita eteenpäin..

Nah, oikeesti en oo kyllä tehnyt tänään _mitään_. Kun päästiin kaupungista himaan datailin vähän, katoin telkkua 'kunnolla' pitkästä aikaa, söin ja kävin saunassa.. Tylsää.

Kaaaah, oli ihan pakko tulla lisäämään kun näin ht.netissä sanan vappu!! Näin cittarissa ihan sikamakeen vappuhatun. SE OLI VAALEENPUNANEN JA SE VILKU! MUST TO GET!! En vaan raaskinut ostaa sitä - dääm. Eri asia jos oisin voinut viettää vapun Ypäjällä ni oisin ostanut heti! Mut hemmetti kun 1 viidettä on Matin synttäribileet ja niistä ei paree jädä pois, sen verran aikaa ja rahaa noi näkee niitten eteen. No, ehkä mä jatkan siitä jatkoille onnelaan.. :DD
Mut katotaan kaverit, vielä joku päivä mä istun grillillä vaaleenpunanen vilkkuva stetson päässä ja pinkki barbimuki kädessä! ;)

Ei kommentteja: