maanantaina, huhtikuuta 12

Jos sä pidät mun selkää, mä pidän sun selkää.

Jjjaaauu, mä oon vielä hengissä ja kaikki menee oikein loistavasti. :)

Nousin tänään sängystä 15 vaille yhdeksän. Oikeesti piti nousta jo kahdeksalta, mut torkutin vartin ja vielä vartin ja hups, nukahdin. Onneks heräsin sitten vajaan vartin päästä itsekseni. :D Luin vähän enkkua, pakkasin ja siivoilin ennen kun lähettiin Roosan kanssa ajaan Loimaalle.
Enkun koe meni vähän niin ja näin, mut oli kyllä ihmeen vajavainen koekin. Tuntu, että enkku vitosen koe oli PALJON helpompi kun tää.. Toivon vaan, että mulla ei oo ikinäkoskaan tän saman maikan kursseja. Se on niiiiiiin arg, en vaan siedä sen naamaa, puhetta, mitään. :D

Lukion jälkeen hain kaupasta ruokaa ja lähin ajeleen Raumalle. Olin perillä vähän jälkeen yks ja menin siitä suoraan kaupungille, kun äiti oli sielä. Käytiin vähän kattelemassa ja ostelemassa kaikkee kivaa. Alunperin menin sinne siks kun äiti tahto mut kattoon jotain hametta minkä se laittais Matin synttärijuhliin.. Mulle mukaan tarttu kahet kengät; ruskeet nilkkurit (12e) ja mustat mitkälie (40e). Kävin myös hakemassa sen uuden puhelimen ja se on aika kiva. :)



Lähdin puol kuuden maissa tallille. Pikku-Essi ratsasti Helmillä, joten mä lähinnä vaan hengailin ja juoruilin sielä. :p Kattelin hetken ku tytöt ratsasti kentällä ja toimitin muuten orjan virkaa - tee tota, tee sitä. :D
Käytiin myös koirien kanssa vähän mettässä, jossa totesin että ei oo kyllä mun juttu. Laura söis mieluusti eväitä kannon päällä kun mä istuisin mieluummin Rauman torilla ja vetäisin jotain muuta - mäkkikin on jees. :D

Safkattiin perheen kesken iltapalaa, maisteltiin booliehdotuksia ja juteltiin. Lopuks heitin Matin kotiinsa. Nyt suunnitelmissa, että sais juurensa irti tästä, menis suihkuun ja sitten vaikka nukkumaan. :)

Ei kommentteja: