tiistaina, elokuuta 3

Eilen oli thö shopping day with mama. <3
Kierreltiin Rauman liikkeitä about viis tuntia ja pidempäänkin olisin voinut jatkaa. Arvatahan saattaa, että tyhjin käsin ei ostosreissuilta sovi kotiin tulla. Vaikkakin tällä reissulla mun budjetti oli hieman rajoitettu.. Mukaan tarttui silti kivat valkoset Andiamon varrelliset kangaskengät (15e) sekä Sisters Pointin musta perus tuubitoppi (13e).
Näitä kenkiä (ja vaatteita) mulla alkaa pikkuhiljaa olemaan vaikka muille jakaa. Silti käytän vain pientä osaa mun vaatteista ja ne hienoimmat jää kaapin pohjalle, koska en jaksa laittautua niitä varten.. Huoh. Kuka ihana antais mulle innostuksen (ja aikaa) panostaa ulkonäkööni. Ai, ei kukaan, harmi.

Tänään sitten hengailin Lauran kanssa. Käytiin tallilla hoitamassa ponit. Mentiin about parin tunnin maastolenkki - mä kärryillä ja Laura ratsasti.
Talleilun jälkeen kävin syömässä kotona ja hain Lauran ja lähdettiin Makuuniin vuokraamaan leffaa. Pienen tutkiskelun jälkeen päädyttiin leffaan nimeltä The ugly truth, mikä oli oikeestaan aika hyvä. Tosin jotkut American piet on ehkä enemmän mun makuun, mutta kyllä nää love stoorytkin on ihan ihkuja.

Ht. netissä kuohu taas kun joku oli linkannut (yleiselle ja sennulaan) joidenkin likkojen blogitekstin, mikä kerto niitten 'villeistä' seikkailuista ihkujen brassipoikien kanssa..
Jep, kaikkea voi tehdä, mutta kannattaa ehkä miettiä mitä kirjottaa nettiin, sillä kaikki tekstit kun on kaikkien saatavilla. Voisinhan mäkin kirjotella blogiini vaikka mitä, mutta johonkin on vedettävä raja. Ihan jo sen takia, että en välttämättä halua kailottaa kaikkia asioitani a) tuntemattomille tai b) puolitutuille.

Ei kommentteja: