sunnuntaina, elokuuta 1

Huh, vihdoin on kisaviikko takana ja istun hyvin väsyneenä sängylläni.

Loput kisaviikosta suju aika nopeesti ja ongelmitta. Meiän ratatiimi toimi tosi hyvin ja saatiin siitä myös kehujakin.
Torstain poniderby -luokka oli ihan mahtava! Hienoja poneja ja upeeta ratsastusta - oli ilo kattella. Oli myös mukava istua (ja kuunnella) Tepon ja Susun vieressä kun ne kommentoi toisilleen ratsukoista, niiden virheistä, kaikesta.

Pejantaina lähdettiin extemporee 54'seen pitämään hauskaa. Noopa ajo Sirjan autolla mut, Terhon, Hynden, Juulian, Ilpon ja Sirjan.
Ilta (yö) oli ihan semijees. Tanssittiin vähän ja pidettiin hauskaa. Siitä sitten neljän maissa Autokeitaan kautta nukkumaan alle kolmeksi tunniksi. Aamulla olin tosi skarppina kahdeksalta radalla.. Täytynee myöntää, että tuli siinä vähän otettua lepiä ja hätkähdettyä aina kun jossain lähistöllä putoaa este. :D

Lauantaina kävin yhdentoista aikaan heittämässä vanhempia kaksareita Loimaalle Seurahuoneelle. Hannan autolla oli kiva ajaa, tosin vireys ei alle 3 tunnin yöunien ja 10½ tunnin työpäivän jälkeen ehkä ollut parhain.

Tämän päivän luokat meni aika nopeesti radalla istuskellen. Enää ei jaksanut olla kovin innoissaan hienoista ratsukoista saatikka tarkkailla suorituksia. Varusteita kuitenkin arvioitiin Roosan kanssa jonkin verran.
Päästiin ehkä viiden aikaan lähtemään pois. Keräsin kamat autoon ja lähdin ajelemaan Raumalle. Matka oli tosi pitkäveteinen kun aina mun eteen onnistu tulemaan joku kökkijä ja kunnon ohituspaikkoja ei ollut. Lisäksi mua väsyttää vieläkin ihan sikana.

Mulla on kauhea ongelma, että minne mä tungen kaikki mun ja Justinan tavarat. Mulle nimittäin ystävällisesti ilmotettiin maanantaina, että kaikki kamat pitää viedä kakkos -tallista pois tai ne lentää roskiin. No, minäpä heitin kamat (satula, suitset, loimia, harjat suoja ja paaaljon muuta) auton perään ja kotona vein varastoon.
Mä vaan toivon, että saan jatkaa Juden kanssa vielä edes vuoden, koska noihin kamoihin ja hevoseen on mennyt ihan kivasti rahaa sekä vaivaa. Mitä mä edes teen iltasin, ellen käy hoitamassa Judea? Äää. Onneks nyt varmaan saan tota Emppua liikutella jonkin verran, mutta ei se oo sama asia kun Jude, josta sain päättää lähes kaiken itse ja tehdä omalla tavalla.

Ei kommentteja: