lauantaina, marraskuuta 20


Oivoi kun ei ole tullut kirjoiteltua, tosin mitään mielenkiintoista ei ole tapahtunut. Jotenkin ei viikolla napannut yhtään kirjoitteleminen, tiedä sitten mistä johtui. Kaikenlisäksi tämäkin postaus on yhtä tyhjää. Lupaan, että ensi viikolla kirjotan jotain asiaakin. :)

Koko viikko oli pelkkää teoriaa ja olin todella yllättynyt, miten hyvin 'jaksoin' tunneilla. Osa aiheista oli ihan mielenkiintosia, mutta laiduntalous yms. tylsät aineet ei oikein napannut.

Kouluviikon jälkeen lähdin into piukeena Raumalle, koska oltiin sunniteltu, että mennään kaveriporukan kanssa vähän juhlimaan yhden kaverin synttäreitä. Bailut alkokin ihan hyvin, mutta loppu vähän kehnosti mun osaltani. Flippasin jotenkin aivan totaalisesti ja en vieläkään oikeen ymmärrä tilannetta. Lähdettiin Johkun kanssa hakemaan ruokaa alhaalta kun joku tyyppi toi porukalle vähän mäkki safkaa. Hississä koko mun maailma meni ihan sekasin, kontrolli katos ja jalat lähti alta. Se oli TOSI pelottavaa ja muistan vaan ajatelleeni, että pääsispä makaamaan. Tätä jatku koko hakureissun ajan (about pari minuuttia) ja multa lähti jalat alta varmaan kolmesti. Seuraava muistikuva on kun istun vessan lattialla ihan normaalina, siinä tilassa missä lähdin ovesta ulos.
Lähdi sitten jonkun ajan päästä kotiin. Epäilen, että toi vesipiippu (tai tupakka ylipäätänsäkään) ei oikeen sovi mulle, koska olin poltellut sitä ennen kun mun kuppi meni nurin. Tällä hetkellä toivon, että Johku ois antanut mun jäädä hetkeks istumaan sinne alas.

Muutenkin viikonloppu alko tosi huonosti kun äiti soitti, että se on sairaalassa. Sillä oli ollut perjantai aamuna jonkinsortin puhevaikeutta ja se oli käsittääkseni passitettu työkavereiden toimesta Poriin sairaalaan. Käytiin tänään Matin ja Kimin kanssa katsomassa äitiä. Se olis vissiin saanut lähteä jo tänään kotiin, mutta jäi vielä tarkailuun. Olisin kyllä tahtonut äidin tänne, koska täälä on aika ankeeta Kimin kanssa kaksistaan.

Pieni piriste lauantai aamuun oli se, että YO-kirjotusten tulokset oli tullut. Matikasta tuli M ja siitä olen TODELLA ilonen. Ruotsi menikin sitten jopa opettajan arviota (vahva C, mahdollisuus jopa M'ään) kehdommin; B tuli. Ruotsiin olen pettynyt, koska luulin sen menevän matikkaa paremmin ja muutenkin, että siitä tulis vähintään C. Koitan kuitenkin olla tyytyväinen tohonkin arvosanaan.

Ei kommentteja: