perjantaina, heinäkuuta 9

Ehkä joku onnellisin lapsi.

Nonniin, nyt ollaan turvallisesti Suomessa. Yksi yö kotona takana ja fiilikset on katossa. Postasin nyt vähän tapahtumia ennen tätä päivää. :)

Eli 7 päivä oli meidän viimeinen työpäivä. Oltiin töissä noin 3 ja ½ tuntia. Tehtiin aamutalli ja käytiin viimenen ratsastus laukkaradalla, mikä oli aivan mahtava lopetus tälle. Varusteet joutu lainaamaan vähän sieltä sun täältä, mutta siitä huolimatta oli tosi kivaa radalla. Mä pääsin ensimmäistä kertaa Qimin selkään, Johmi oli Willillä ja Niina Inalla. Kovasti Willin piti olla nopein, mutta mahtavasti se Qim otti keulat kerta toisensa jälkeen, jjees.
Lähdettiin puol yhdentoista aikaan kävelemään ASVH'lle. Matkalla tuli sitten vähän haikee olo, että tässäkö tää nyt sit oli. Joku aika sitten toivoin pääseväni pois ja nyt oli semmonen fillis, että ois ehkä voinut olla pidempäänkin. :)
No, 15 vailla kakstoista Anna ja Mikkis tuli hakemaan meitä ja kuskas Lundin rautatieasemalle. Siinä sitten pikaset jäähyväiset ja eikun tytöt matkaan.

Juna tuli n. 10min myöhässä eli 12.48. Matkaa kesti reilut neljä tuntia, mutta vihdoinkin oltiin taas Tukholmassa. Käytiin vähän mäkissä syömässä ja pohdiskeltiin asioita. Oli tuolakin asemalla aika kuhina, viimeksi kun sielä kuus ja puol viikkoa sitten oltiin, niin kello 8 oli aika hiljaista.
Löydettiin ja saatiin tosi helposti taksi, joka kuskas meidän sitten Viking Linen terminaaliin. Sielä jouduttiin venailemaan hetki, että lähtöselvitys aukes.

Laivalla oli ihan mahtava fiilis! Ajetella, päästiin sinne asti täysin ONGELMITTA! Hyttikään ei ollut mikään jäätävä. Vähän oli huminaa kun konehuone oli ihan seinän toisella puolella. Meno laivalla oli aika hiljasta, kaiketi kaikki vaan matkusti sillä.

8 päivä oltiin vihdoin suomessa!!
Turussa sitten tuli eka stoppi matkaan; millä mä pääsen linkka-asemalle, kun ei oo käteistä. No, löysin onneks automaatin ja kaiken lisäks Johmin äiti heitti mut asemalle. <3 Kymmenen aikaan istuin sitten Turku - Rauma bussissa, mahtavaa. Raumalla olinkin sitten about puol 12. Kimi tuli mua vastaan skootterilla. Se jäi venailemaan mun laukun kanssa kun hain auton kotoa. :DD

Käytiin Kimin kanssa vähän mäkissä ja kaupoilla. Olin ehkä maailman onnellisin. :) Kotona mua odotti KAMALA urakka; tavaroiden järkkäily. Kun olin päivä ennen lähtöä muuttanut Ypäjältä kotiin, enkä ollut ehtinyt kaikkia kamoja järkkäilemään. Alotin sitten ison urakan ja siivosin mun KOKO vaatekaapin ja heitin turhia roskiin. Huomasin myös, että ups mulla taitaa olla vähän liikaa vaatteita ja kenkiä. :D No, onneks sain äidin kengät ajettua vaatehuoneeseen ja sain sieltä myös pari hyllyä mun vaatteille.
Illalla sit koko perhe koolla, syötiin ja juteltiin. <3

Tänään olis suunnitelmissa lähteä kaverin mökille. Ennen sitä tosin käyn vähän kaupungilla ja hakemassa äidin työpaikalta mansikoita, JEEJEE!

Ei kommentteja: