tiistaina, heinäkuuta 20

Nukuin tänään yhteen asti, hups. Tosin heräsin ensimmäisen kerran jo kahdeksan aikaan aamupalalle kun porukat lähti pohjosiin ja niillä oli jotain asiaa siitä, että pärjätäänhän me. Joo, kyllä äiti.

Käytiin Kimin kanssa kirpparilla ja sitten ostamassa meille vähän safkaa. Tätä mä oon odottanutkin, kämppä tyhjänä ja saa 'tehdä mitä haluaa'. Huomenna viihteelle ja jatkot meillä - joo, ehkä ei. Koossa aika tykki porukka ja kivaa tulee varmasti olemaan. Vielä kun seuraavana aamuna sitten muistais tapahtumat niin ois aika jees.

Kävin tänään ratsastamassa Stormurilla Lauran (kuvassa) pyynnöstä kun se ei ite ehtinyt.
Toi poni on kyllä muuttunut aivan törkeesti siitä mitä se oli sillon kun se Lauralle tuli. Sillon se oli tosi arka ja epäluulonen, mutta nyt se on herkkä (mun mieltymyksiin liiankin), mutta sen kanssa pystyy tekemään asioita ilman, että se on kokoajan kauheen kauhuissaan.
Ratsastus nyt oli meillä vähän mitä oli; epämäärästä räpellystä. :D Johtuen ehkä siitä, että tällä miehellä on miljoona askellajia alkaen possupassista laukkatahtiseen räpellykseen. Ja koska mä en itse ole mikään kummoinen askellajiratsastaja niin en osaa onkia sieltä niitä puhtaita askellajeja. Muutenkin oon issikoilla ratsastaessa liikaa kiinni enkkutyylissä ja yritän ratsastaa kädellä. Hyvin toi kyllä opettaa tarkkailemaan ja käyttämään istuntaa kun edestä ottaessa ei tapahdu mitään, poni vaan ihmettelee, että mitäpä siellä yrität.
No, käynti onneksi sujui hyvin ja siinä poni oli täysin hanskassa ja jopa kivakin. Ja löysinhän minä sieltä askellajien sekamelskasta jokusen pätkän raviakin, mitä en kylläkään saanut koko pätkien ajaksi täysin puhtaaksi. Mutta tästä on hyvä jatkaa. :DD
Speed air osottautu käytössä melko hyväksi kapistukseksi! Ei hionnut pää oikeastaan yhtään, vaikka lämpöä oli sen 25 astetta. Jeejee.

Huomenna lähdetään tyttöjen kanssa Onnelaan vähän viihteelle. Oon tässä jokunen aika sitten kiinnostunut kovasti tanssimisesta (jota en ikävä kyllä osaa) ja mua kiinnostais kovasti alkaa harrastamaan sitä. Ainoo vaan, että elämäntilanne ja aika ei anna periksi. :( No, ehkä koulun jälkeen.
Selailin kuiten youtubea tossa äskettäin ja löysin tosi kivan 'opetusvideon'. Mä niiiiin kadehdin ton valkohoususen lantion liikettä. <3
Jos musta ei tuu proo ratsastajaa, niin musta tulee sitten tanssija hemmetti vie!

Ei kommentteja: