lauantaina, heinäkuuta 24

Keskiviikkona olin Stormurilla maastossa ja Laura tuli Helmin kanssa kärryillä. Oli tosi mukavaa, vaikka askellajit oli pääosin passitahtisia. :D Laukkakin löytyi, joskin onnistuin rikkomaan sen välillä passille. Lähes puhdasta tölttiä mentiin muutama askel, kunnes vaihtu posariin. :D Jotenkin oon vaan niin toivoton tän hevosen kanssa. Oon muutamia kertoja ratsastanut issikoilla ja suhteellisen hyvin on askellajit löytynyt, mutta tän miehen kanssa ei vaan natsaa. Muuten tosi kiva poni ja eipä siitä mulle ole haittaa vaikka posaria paineltaiskin (paitsi että sisuskalut menee sekasin), mutta ei ehkä pidemmän päälle hyvä.

Illalla lähdettiin muutaman kaverin (Meri, Lotta ja Hanna) kanssa Onnelaan pitämään hauskaa. No, alkuilta olikin ihan kiva ja rauhallinen, mutta loppua kohden (kello n. 2) mulla alko palaan hermo Merin raivokohtauksiin ja minäminä -asenteeseen. Tapeltiin siinä sitten vähän ja sanoin, että lähen himaan, ei mua kiinnosta. Erottiin hetkeks ja ehdin kävelemään ehkä 20 metriä kun vastaan tulee joku ruma ja vanha mies pokaamaan. Siinä sitten nätisti yritän selvittää, että joo oon himaan menossa ja ei vähääkään vois kiinnostaa 37 vuotiaan seura. No, päädyttiin siihen, että voin tulla Onnelaan ja puhua sen kanssa ja se tarjoo, ei muuta. Näin sitten Merin ja Hannan siinä, joten menin selvittämään Merin kanssa sitä meiän faittia. Hetki siinä juteltiin kunnes se äkkäs sen ukon taka-alalta ja sai siitä jäätävät kilarit.. Istuskeltiin hetken Onnelan pihassa Merin, Hannan, Samin, Paulin ja jonkun jätkän kanssa jonka nimeä en muista.
Hetken kuluttua siirryttiin Ykköselle hengailemaan ja taas joku ehkä kuuskymppinen yritti pokaa. MIKSI? Oi miksi? Joo, se lupas tarjota safkat kunnes Meri sitten kilahti sillekkin..
Päätin sitten about parin tunnin hengailiun jälkeen lähteä kotiin. Ja jes, olin hukannut pyöränavaimen. No, eikun kantamaan pyörää himaan about 5km. Onneks Kimi tuli vähän jeesaamaan mua. <3

Jäi tosta illasta TOSI paska maku suuhun koska se oli kaikenkaikkiaan tylsä ja sain kulkea koko illan muiden perässä kun ne haluaa mennä tonne ja tänne ja yhyy. Merin ainakin neljä raivokohtausta ei yhtään parantanu fiilistä. Eikä toki sekään, että sain kuulla yhen jätkän tekstailleen Merille sen jälkeen kun se oli yöpynyt meillä ja luvannut soittaa mulle, muttei vieläkään oo ottanut mitään yhteyttä. Tästä tekstailujutusta en olis yhtään kiukkunen, jos Meri olis viittinyt mulle kertoa tekstailleensa sen kanssa. Jep, on mullakin paras kaveri.

Torstaina nukuin yhteen asti ja lähdin kahden maissa Lauran kanssa tallille. Ei tehty muutakun putsattu kamoja ja lagattu. Haettiin me ponit sisään päiväksi kun oli vähän kuuma.
Käytiin illemmalla vuokraamassa Kimin kanssa kaks leffaa; Liisa ihmemmassa ja Stan Helsing. Mulla oli aika paska fiilis, joten molemmat leffat tuntu aika tylsiltä ja huonoilta - sitä ne kyllä olikin.

Perjantaina en tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN. Silti paska fillis vaan jatku, vaikka ei ollut oikeen mitään suurta ja painavaa syytä.
Nukuin pitkään ja siivottiin Kimin kanssa vähän kämppää. Onneks Laura pyys mua illemmalla kävelemään kaupungille, niin ei tullut ihan niin lahna -päivä kun ois voinu olla ja sai vähän raitista ilmaakin. :)

Ihanaa, porukat tulee tänään kotiin! Ei oo mun homma tää kodinhoito. Mitään en saa aikaseks ja siitä kauhee morkkis. :/ Lisäks pitää huolehtia 16 -vuotiaasta veljestä. Ihan kun se ei osais itte laittaa ruokaa yms.
Tänään vielä luvassa tallille menoa ja ehkä jonkunasteista pakkailua kun lähden huomenna Ypäjälle viikoksi.

Ei kommentteja: