maanantaina, toukokuuta 17

Mikään ei saa mua luovuttaan
Et voi mua satuttaa
Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänään


Aaaika mahti päivä, kylläkyllä.

Heräsin aamulla seittemän aikaan kun Jumppanen soitti ja herätti, että hophop vaatteet päälle, syömään ja peruuttelemaan. No, tottelin käskyä ja jouduin jopa venailemaan about 20min ruokalassa sitä.
Peruuttelut meni ihan semijees, loppua kohden parani. Saatiin jopa varattua BE -inssikin kymmeneks!
Ennen kymmentä suunnattiin Loimaalle, peruuteltiin pari kertaa ja sitten oli inssin aika. Läpihän se meni, onneks. Vähän jännitti, jonka takia tein koko homman about 5.30min.. Käsittelykoe suju oikeen hyvin, paitsi että peruutus ois voinut mennä sujuvammin. Jumppanen sano, että top 5'seen kuitenkin mennään. :D

Skippasin laiduntalouden tunnin. Iltapäivällä oli markkinointia ja yritystoimintaa. Markkinointi oli taas tosi kivaa, mutta yritystoiminnasta olin ihan pihalla kun eteen iskettiin moniste tehtäväksi..

Tuntien jälkeen lähdin ratsastamaan Judella. Käytiin pieni maastolenkki ja mentiin sitten keskikentälle. Ratsastus suju ihan semijees, paremminkin ois voinu mennä. Ponille tuli kuitenkin hiki. :)
Judesta on tullut ihan tuhmis! Toissapäivänä se seiso vapaana käytävällä kun laitoin satulaa varustehuoneeseen ni neiti vaan päätti ja lähti lätkimään. Murahdin sille kiukkusesti ja se lähti kahta ripeemmin pois. :D Onneks Terho nappas sen.
Tänään sitten neiti poistu pesarilta. Mulla on tapana pitää sitä vaan yhdellä narulla, niin tää vaan käännähti ja pim, se oli ulkona. :D

Ei kommentteja: